torsdag 26 februari 2009

Vackra dagar


Vackra dagar! from Markus Rosén on Vimeo.


Det har blivit ett antal lugna dagar i mitt fina hus (Noogie) där vi har myst, konverserat och helt enkelt bara tagit det lugnt! Fast det har blivit några random partys också men har inte orkar ta med tha caaam så den har legat vid min dator och bara sparat på krafterna....

Här ser vi vår fina lilla Axel som spelar lite fina toner och i bakgrunden ser vi mig och Calle som gamergeekar oss med street fighter 4 ^^! (filmen ovan)


Juste ja jag sa att jag skulle redigera från lördagen men jag orkar helt enkelt inte....
så därför beskriver jag den i text istället xD :

Det började med att jag, Jacob och Nisse vaknade hos Nisse ute i Grycksbo där vi åt lite frukost och därefter tog bussen in till stan för att sedan ta bussen till Borlänge. Väll i Borlänge gick vi lite i kupolen och sedan in till stan för att äta sushi! Det roliga som hände där var att expediten blev lite förrvirad och det slutade med att vi betalade 100 kr för 4 stora sushis ^^! Ganska niiice!
Sen drog vi till Falun igen och städade solariumstället som Jacobs bror äger. När vi var klara så gav/fyllde Jacob på solkort som vi hade/fick och så solade vi lite. Jävligt avslappnande och bra på en bakisdag ^^! Sen drog vi och fixa lite öeel och därefter hem till mig för att småkröka lite. Fast det blev inte så länge för vi skulle ut till pumphuset på en överaskningsfest! (Karin Meiton)
Då var vi där ett tag hade ganska kul och umgicks med fint folk! Sedan bar det av till bussen då vi igentligen skulle till en till fest men det blev inte så för jag och Jacob hjälpte en liten flicka hem (som igentligen inte behövde hjälp alls....) men där drack vi lite teé och tog det chill! Sen blev det buss hem till mig igen för att sovaaa....

Det var en ganska nice bakisdag helt enkelt ^^!

Inga kommentarer: