torsdag 19 februari 2009

Musikcafé


Musikcafé
from Markus Rosén on Vimeo


Some live music!

2:06 - 13:06 Malin Brännlund

13:24 - 22:02 Tom Dahlberg

33:18 - 47-59 Olle's Digtrio

48:34 - 71:29 Breakfast In Berlin

Det blev en överdrivet lång vid' men det är för att jag har tagit alltihop precis som dom spelade... Och jag fick lov att rendera i den lägsta.. Ja vad ska man säga.. Megabithalten =P? Så bilden är icke den bästa men jag fick lov att anpassa mig efter vimeo och jag hade bara 377mb kvar att ladda upp denna vecka.. Men det var nice och jävligt härliga band!

Ljudet blev lite osynkat men det får vara bra iaf.. ^^!

Håller på att rendera artist för artist just nu så snart kommer varje musikklipp försig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

lägg upp artisterna var för sig ist. Då slipper man vänta så länge!

VBP sa...

Thought over... Did... And.... Done!