tisdag 24 februari 2009

Freeedaag!


Party weekend! from Markus Rosén on Vimeo.


Fredagen gick till så att vi alla slutade skolan och därefter drog vi ner på stan för att köpa Street Fighter 4!
It Rules!

Men vi gick också och köpte lite öl för att mysa med och sedan drog det iväg till mitt hus (Noogie).

Där satt vi och spelade tvspel, drack och åt chips. Senare drog vi till bussen för att åka till Pilbo där Lina hade födelsedagsparty!

Vi var där ett tag men drog lite senare med bussen ner till stan oh därefter till Kim som hade utflyttningsfest (tror jag det var).

När folket började dra sig och tröttna där drog jag till Bea som hade Födelsedagsparty också (tror jag).

Dit kom också Nisse och Jacob som jag senare drog med ut till Nisse i Grycksbo för att införskaffa våran vackra beautiesleep!

Alltsomallt en väldigt fin fredag skulle jag säga =)!

Har inte börjat på lördagen ännu men den kommer xD!

Inga kommentarer: